Про правила спілкування між батьками і дітьми, які стануть в пригоді кожній родині, особливо у такий непростий час, як зараз, коли напруга і негативні прояви щодня зростають, коли у житті існують негативні звички, - саме про це практичний психолог 
Н.Лисак сьогодні говорила з батьками учнів 7 класу.
Стосунки дітей і батьків складаються як з приємних моментів так і з протиріч. Проте при бажанні і дотриманні певних правил можна налагодити або покращити ці стосунки.

Ніколи не буде зайвим поговорити про здоровий спосіб життя!

Практичний психолог Наталія Лисак з учнями 7 класу обговорили ті небезпеки тютюнової, алкогольної залежності, які існують сьогодні.
Учні були активні, допитливі і зробили вибір на користь здоров'я.

 

Вересень з першокласниками!

Головне завдання першокласника - формування навчальної мотивації, бути самостійним, будувати відносини з учителями і однокласниками, дружити, звикнути до правил і дисципліни в ліцеї.
Адаптація до навчання триває від трьох тижнів до півроку і залежить від індивідуальних особливостей дитини, узгодженої роботи з учителями, настрою і допомоги батьків .
Тому намагайтеся  підтримувати дитину своєю впевненістю, що у неї все вийде. Направляйте на досягнення хороших результатів, забезпечуйте їй сприятливу психологічну обстановку та підтримку в сім'ї без критики і завищених очікувань.
Пам'ятайте, що першокласник тільки вчиться вчитися і пристосовуватися до шкільного життя!

 

7 жовтня у Підпечерівському ліцеї були проведені загальношкільні батьківські збори "Наша увага- це найкраща профілактика".
Директор ліцею О.Белей підвела підсумки за минулий навчальний рік та ознайомила присутніх з особливостями навчально-виховного процесу на 2021-2022 н.р.
Практичний психолог Н. Лисак звернула увагу на такі негативні явища, як булінг, інтернет- залежність та шкідливі звички, які є актуальними сьогодні і мають місце в учнівських колективах.
Важливою була інформація  медичного працівника ліцею. Н.Камінської, яка закцентувала увагу на проведення освітнього процесу під час пандемії COVID-19 та дотримання протиепідемічних заходів. 
До спілкування з батьками долучилися працівники патрульної поліції м.Івано-Франківська, які доступно та цікаво провели інформаційно-роз'яснювальну роботу щодо забезпечення батьками безпеки дітей, профілактики правопорушень та негативних явищ.
Зустріч пройшла в теплій і дружній атмосфері. Батьки отримали поради та рекомендації, які допоможуть вберегти дітей від поганих вчинків та шкідливих звичок, бо тільки наша спільна увага є найкращою профілактикою.

Дякуємо батькам за співпрацю!

 

Практичний психолог Наталія Лисак за допомогою мультимедійної презентації у 8 класі торкнулася проблеми здорового способу життя.
Робота була насиченою та інформативною. А на завершення учні зробили висновок, що для того, щоб бути здоровим потрібно докласти чимало зусиль і не набувати шкідливих звичок.

Шановні учні, батьки, педагоги! 

Дуже часто буває так,  що не завжди нам вдається самотужки знайти вихід з тої чи іншої ситуації, у нас є повідомлення або побажання, а сміливості безпосередньо звернутись за порадою чи допомогою не вистачає. Тому психологічна служба та адміністрація ліцею пропонуємо Вам скористатися «Скринькою довіри», яка розташована на першому поверсі ліцею.
Конфіденційність та відповідальне ставлення до ваших звернень гарантуємо.

Навчаючи, вчимось самі!

Ми почали новий навчальний рік з новими силами, планами та сподіваннями. 
Сьогодні з учителями початкових класів нашого ліцею практичним психологом Наталією Лисак була проведена просвітницька презентація про проблеми насильства та булінгу в учнівському колективі, яка набирає обертів і є актуальною проблематикою сьогодення.
  Така активна взаємодія дала можливість систематизувати знання та проаналізувати алгоритм взаємодії усіх учасників освітнього процесу щодо можливих проявів насильства в ліцеї.

Практичним психологом Підпечерівського ліцею Наталією Лисак у 8 класі була проведена інформаційно-просвітницька бесіда "Моє здоров'я в моїх руках", на якому учасники дізналися як діяти в небезпечних життєвих ситуаціях, приймати правильні рішення, відстоювати свою позицію та думку.

 

10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Процес мотивації дитини до навчання - це щоденна робота дорослих, в першу чергу батьків. Це постійне психологічне включення в життя дитини, в її інтереси і прагнення. У даній статті ми розглянемо 10 основних способів, які допоможуть батькам вплинути на бажання підлітка вчитися.

1. Забезпечте Вашій дитині навантаження відповідне її реальним можливостям. Як довго б у Вас вистачило запалу і мотивації намагатися дострибнути до планки, яка встановлена ​​об'єктивно вище ваших можливостей? Щоб Ви відчували працюючи на межі своїх сил кожен день? А якби при цьому Ви ще й постійно відчували б, що не виправдовуєте очікування своїх близьких? Пам'ятайте, дитина це насамперед особистість, а не об'єкт для задоволення Ваших амбіцій. Якщо небажання дитини вчитися обумовлено дуже високим навантаженням - його необхідно знизити і надати можливість для дотримання балансу між відпочинком і навчанням.

2. Попіклуйтеся про наявність необхідних мікроелементів в організмі Вашої дитини, які пов'язані з навчальною діяльністю. Одна з причин, по яким підліткам важко вчитися, - дефіцит йоду. Йод не виробляється в організмі, не накопичується, він кожен день повинен надходити з їжею і витрачатися на синтез гормонів щитовидної залози. Ці гормони регулюють роботу всіх систем організму, в першу чергу, центральної нервової системи. Дефіцит гормонів - знижується пам'ять, погіршується наочно-образне мислення, розсіюється увага. Підліткам йоду потрібно більше, так як у них дуже висока швидкість всіх обмінних процесів. Одна з причин ліні і стомлюваності - це знову-таки брак йоду, який визначає не тільки інтелектуальну працездатність, але і фізичну. Використовуйте йодовану сіль. І добре б проконсультуватися з лікарем за допомогою яких препаратів і в якому дозуванні можна заповнити потребу організму в йоді.3. «Прив'яжіть» інтереси Вашої дитини до того чи іншого шкільного предмету. Захоплюється комп'ютерами - запишіть на комп'ютерні курси. Подобається хімія - придбайте спеціальну літературу і ставте разом досліди в домашніх умовах. Любить експериментувати в одязі - віддайте на гурток стилю і дизайну. Легко дається вивчення іноземних мов - дивіться фільми в оригінальній озвучці і відвідуйте мовні табори. Підштовхніть дитину до того, щоб вийти за рамки шкільної програми і дізнатися про предмет її інтересу побільше. Інтернет на допомогу - читайте щось, що покаже школяреві його улюблений предмет з іншого боку, ходіть разом на публічні лекції, виставки щодо цікавої дитині тематиці. А після обов'язково обговорюйте враження.

4. Допоможіть відчути Вашій дитині практичну користь від навчання вже сьогодні. Підліток хоче жити, а не готуватися до життя. Пам'ятайте, що рушійною мотивацією до процесу навчання є інтерес до нього, розуміння, навіщо воно потрібно і задоволення від проміжних результатів. Щоб це сталося важливо так організувати життя навколо предмета пізнання, щоб ця діяльність не обмежилася гуртком, книжкою чи репетитором. Це повинне бути справжнє життя - з емоціями, з працею, з подоланням перешкод, з реальною діяльністю, відповідальністю і результатом, оцінюваним ровесниками і експертами. Підліток повинен усвідомити цінність навчання. Сам. По справжньому.

5. Підтримуйте всі пізнавальні прагнення Вашої дитини. Не залишайте жодне питання дитини без відповіді. Ніколи не відмахуйтесь від її «чому», незалежно від Вашої зайнятості. Використовуйте будь-які джерела для натхнення: навколишнє середовище, автобіографії великих людей, досвід друзів і знайомих, які досягли успіхів у області, що цікавить дитину. Детально і з цікавістю відповідаючи на всі її питання, Ви формуєте в дитини установку, що процес пізнання нового - це цікаво, важливо, і Ви, як батьки, це заохочуєте.

6. Цікавтеся атмосферою в школі, де вчиться Ваша дитина. Вже давно відомий той факт, що дитина може успішно вчитися тільки там, де вона відчуває себе в безпеці. Дослідження показали, що чим комфортніше психологічний клімат в класі, тим вище успішність його учнів. Під шкільним психологічним кліматом мається на увазі цілий комплекс параметрів. Серед них - стиль спілкування між дітьми і педагогами, ставлення учнів один до одного, задоволеність вчителів своєю роботою і їх очікування щодо успіхів учнів. Тому рука батьків повинна постійно лежати на пульсі і моніторити психологічний стан Вашої дитини в зв'язку з атмосферою в школі. Для цього, як мінімум, відвідуйте батьківські збори і розмовляйте зі своєю дитиною не тільки про оцінки і домашні завдання, а й про те, як складаються її стосунки з вчителями та дітьми в класі, щоб вчасно підказати, захистити або підбадьорити.

7. Не реагуйте занадто бурхливо на погані оцінки Вашої дитини. І не порівнюйте успіхи дитини з братами - сестрами або однокласниками. Запам'ятайте: у будь-якій ситуації Ви - її союзник. Обов'язково хваліть за хороші оцінки - створюйте позитивне підкріплення. Про погані цікавтеся: що завадило зробити краще. Потрібна допомога - допоможіть, але в рамках розумного. Погодьтеся, «допоможи» і «зроби за мене» - різні речі. Знайдіть правильний баланс схвалення і контролю.

8. Дозвольте Вашій дитині не на словах, а на ділі відчути "принадність" низькокваліфікованої праці. Так-так, в цьому випадку часто допомагає трудотерапія. Наприклад, влітку можна дати Вашій дитині можливість попрацювати розповсюджувачем рекламних листівок або кур'єром. Як годиться - 8 годин на день і зі стандартною (смішною) зарплатою. - Хочеш синку / дочка так все життя працювати і копійки рахувати? - Можеш більше не вчитися. А далі - нехай думає. Багатьох такий досвід дуже "протвережує" і мотивує взятися за голову.

9. Стати особистим прикладом людини, яка любить вчитися. Діти дивляться на нас і, свідомо чи ні, копіюють нашу поведінку і привласнюють наші цінності. Нехай Ваша дитина бачить, що Ви постійно прагнете до отримання нових знань, розширення свого досвіду, підвищення кваліфікації та вдосконалення різних навичок. А головне, що все це приносить Вам задоволення і безпосередньо впливає на якість Вашого життя. Станьте прикладом в тому, що Ви хочете домогтися від Вашої дитини.

10. Подбайте про себе і зберігайте внутрішній спокій. Тільки внутрішньо урівноважений дорослий може служити позитивним прикладом і надійною опорою для своєї дитини, надихнути її і змусити повірити в свої сили, допомогти прожити непростий період підліткового віку. Намагайтеся не думати про глобальні катастрофи в перспективі: «стане наркоманом», «піде працювати двірником і т.д.» Розглядайте кожен конкретний день, плюси і мінуси Вашого спілкування сьогодні. І обговорюйте їх, зберігаючи повагу один до одного.

І пам'ятайте, школа рано чи пізно закінчиться, а Ваші відносини з дитиною на все життя ...

ПРИТЧА ПРО СТАВЛЕННЯ ДО ЖИТТЯ

Групa випуcкникiв прecтижнoгo вишу, уcпiшниx, якi зрoбили чудoву кaр’єру, прийшли в гocтi дo cвoгo cтaрoгo прoфecoрa. Пiд чac вiзиту рoзмoвa зaйшлa прo рoбoту: випуcкники cкaржилиcя нa чиcлeннi труднoщi тa життєвi прoблeми.

Зaпрoпoнувaвши cвoїм гocтям кaву, прoфecoр пiшoв дo куxнi й пoвeрнувcя з кaвникoм тa пiднocoм, зacтaвлeним рiзними чaшкaми: пoрцeлянoвими, cкляними, плacтикoвими тa криштaлeвими. oднi були прocтi, iншi дoрoгi.

Кoли випуcкники рoзiбрaли чaшки, прoфecoр cкaзaв:

– Звeрнiть увaгу, щo вci крacивi чaшки рoзiбрaли, тoдi як прocтi й дeшeвi зaлишилиcя, i xoчa цe нoрмaльнo для Вac – xoтiти тiльки крaщoгo для ceбe, aлe цe i є джeрeлo Вaшиx прoблeм тa cтрeciв. Зрoзумiйтe, щo чaшкa caмa пo coбi нe рoбить кaву крaщoю. Нacпрaвдi, вce, щo Ви xoтiли, булa прocтo кaвa, a нe чашка, aлe Ви cвiдoмo oбрaли крaщi чaшки, a пoтiм рoздивлялиcя, кoму якa чaшкa дicтaлacя.

A тeпeр пoдумaйтe: життя – цe кaвa, a рoбoтa, грoшi, cтaнoвищe, cуcпiльcтвo – цe чaшки. Цe вcьoгo лишe iнcтрумeнти для cприяння нaшoму життю. Тe, яку чaшку ми мaємo, нe визнaчaє тa нe змiнює якocтi нaшoгo життя, iнoдi, кoнцeнтруючиcь лишe нa чaшцi, ми зaбувaємo нacoлoдитиcя cмaкoм caмoї кaви.

Нaйщacливiшi люди – нe тi, якi мaють вce нaйкрaщe, a тi, якi шукaють вce нaйкрaщe у тoму, щo мaють.

Рекомендації учням підліткового віку для ефективної міжособистісної взаємодії та дистанційного навчання під час карантину 

  • Розпишіть свій час протягом дня, об"єднавши різні сфери: відпочинок, навчання, пізнання нового, фізичні заняття, час для особистої гігієни, спілкування з друзями по відеозв"язку, читання літературних джерел тощо. 
  • Спілкуйтеся з батьками на теми, які цікаві й важливі для вас.
  • Зрозумійте важливість поступального виконання навчальних завдань, без відкладання  "на потім", адже потім накопичується психофізичне напруження, що може призводити до нервових зривів.
  • Постійне знаходження в замкненому просторі з близькими людьми передбачає спільну взаємодію. Тому важливо чути й вміти допомагати один одному спокійно.
  • Важливо зрозуміти власну відповідальність під час карантину і спокійно займати свій час в умовах замкненого простору без супротиву й виходу на вулицю. Це не канікули, коли можна вільно гуляти, а час відповідальності кожного в самоізоляції.
  • Якщо відчувається внутрішня напруга або роздратування важливо фізично пострибати, побігати, присідати, а також можна малювати або писати про свої почуття й стан на аркуші паперу, потім порвати його та викинути у смітник. 
  • Говоріть з батьками про свої почуття, відчуття, думки.
  • Намагайтеся бути ближче до своїх родичів. Під час карантину кожен може стати більш об"єднаним зі своїми родинами. Спробуйте почути батьків з їх проханнями, потребами, бажаннями.
  • Продумайте, які спільні ігри, спільні дії можна зробити сім"єю ( настільні ігри, волейбол паперовим м"ячем, кидання подушкою, спільне малювання без слів на одному аркуші і т.д.).
  • Контролюйте час, проведений перед монітором комп"ютеру, планшету, телефону. Пам"ятайте, відповідальність за ваше здоров"я на вас. Ставте будильник через годину, щоб нагадати про час відпочинку.
  • Пам"ятайте, що все минає і час карантину мине. Цей час можна використати з позитивом для себе і своєї родини. Для багатьох це новий досвід, але корисний для кожної особистості
  • Будьте здорові, адже у здоровому тілі здоровий дух!

Ефективні поради з організації дистанційної роботи

Коронавірус змусив усіх нас повністю змінити стиль життя. Зокрема, перейти на дистанційний режим роботи. Тому пропоную Вам поради, як працювати вдома і при цьому залишатися продуктивним, не перепрацьовувати, залишатися на зв’язку і підтримувати одне одного.

Не судіть себе строго.

Робота з дому може бути великим викликом. Ви можете відчути самотність, ізольованість, напруження, розчарування. Все нормально. Будь-який перехід вимагає часу, щоб звикнути, тому намагайтеся не бути суворим до себе.

Робіть заплановані перерви. 

Спробуйте встановити будильник, щоб вставати і робити розминку щогодини, ходіть по будинку, спілкуючись по телефону, перейдіть до окремої зони (подалі від комп’ютера), щоб пообідати.

Захистить свій час. 

Встановіть певні години, коли ви знаходитесь в контакті і спілкуйтеся з колегами, інший час - повністю ваш, і присвячений повсякденним справам та спілкуванню із родиною.

Відокремте свою робочу зону.

Домовтесь з членами сім’ї про години, в які Ви працюєте з дому, та про основні правила, яких необхідно дотримуватись в ці години.

Увімкніть білий шум.

Це дійсно допомагає зменшити відволікання шуму навколо вашої робочої зони. Зараз існує багато мобільних додатків, які можна безкоштовно завантажити на комп’ютер чи телефон.

Приділіть увагу власному комфорту.

Облаштуйте своє робоче місце так, щоб вам було зручно — використовуйте зручний стілець та стіл, оберіть місце із як достатньою кількістю природнього освітлення, провітрюйте приміщення, де працюєте.

Пам’ятка для батьків «Батьки: прислухайтеся до мене»

1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не осуджуйте дитину. Вона повинна відчувати, що її люблять. Пам'ятайте, щоб змінити вчинки дитини, треба зрозуміти її почуття і навчитись з ними поводитись.

2. Уважно вивчайте дитину — ви повинні знати стан здоров'я її нервової системи. Дії дитини в стані нервового розладу повинні сприйматися батьками як симптом більш глибоких емоційних ускладнень, викликаних критикою, звинуваченням або покаранням.

3. Відповідайте на почуття дитини. Створіть такі умови, щоб дитина почувалась емоційно захищеною, могла виговоритись, а її негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.

4. Якщо без покарання обійтись не можна, то нехай дитина обере його сама. (Практика свідчить, що діти, як правило, вибирають більш суворе покарання, ніж хотіли батьки. Але в таких випадках вони вже не вва­жають його жорстоким, несправедливим і не ображаються на батьків).

5. Караючи дитину, переконайтесь в тому, що вона розуміє, за що. Що звинувачує в цьому себе, а не того, хто карає. Допоможіть їй зрозуміти правила поведінки і засвоїти їх.

6. Дайте зрозуміти своїй дитині, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є їх спільними.

7. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині направити її дії в інше, доз­волене русло. В цьому полягає основна формула динамічного підходу до проблеми дисципліни дитини.

«Карантин... Від паніки до спокою»

Карантин – хороший період для самовивчення, самодослідження, самопізнання, самоаналізу. Здавалося б, незручний, некомфортний час. Але якщо сприйняти його по-іншому, перерамкувати його, то знайдемо багато позитиву. Ми можемо зробити стільки хороших справ, на які нам просто не вистачало ні часу, ні мотивації в минулому, а тут випала така нагода. Так це явище перейде від негативу в позитив. Тоді карантин стане не мукою із обмеженнями, а можливістю для творчості, розумової та фізичної активності.

5 основних порад, дотримання яких допоможе без паніки провести карантин:

1.Контролювати потік інформації.

Потрібно контролювати потік інформації, щоб не спровокувати перенасичення. Варто критично ставитися до повідомлень ЗМІ, оскільки шквал негативних відомостей формує негативний емоційний фон. Водночас не можна нехтувати інформацією. Часто в ЗМІ можна знайти рекомендації спеціалістів. Потрібно мінімізувати рівень інформаційного сприйняття через ЗМІ.

2.Знайти зону комфорту. 

Дуже важливо знайти для себе зону комфорту. Це може бути кухня, ванна, будь-яка кімната, де почуваєш себе комфортно. Така локація вдома стане місцем найпродуктивнішої роботи.

3.Прибирати.

Найкращий спосіб відволіктися від негативних думок і страху перед хворобою – зайнятися прибиранням. Це дозволить забути про негативні новини, трохи відволіктися та з користю провести час.

4.Знайти нове хобі.

Спробуйте озирнутись і помітити те, чого не бачили раніше. Карантин – нагода знайти нове хобі, відчути, чим варто зайнятися. Спробуйте відшукати у собі те, чого раніше не могли розкрити: малюйте, фотографуйте, пишіть вірші, робіть щось власноруч. Для натхнення та переосмислення себе читайте книжки, дивіться фільми, перегляньте старий фотоальбом. Ми робимо багато фотознімків і дуже рідко дивимося світлини, зроблені кілька років тому!

5.Відмовитися від інтернету.

Спробуйте побути без інтернету. Хоча б день. Вивчіть себе. Що ви відчуватимете без мережі, про що будете думати тощо.

 

Учні 5-11 класів навчаються дистанційно, перебуваючи вдома. Не легко учням, які постійно знаходяться перед монітором комп'ютера, але і учителям. Така форма навчання ще викликає в багатьох із нас багато різних запитань, суперечливих відчуттів, незвичних реакцій. Хтось ще відчуває тривогу і страх, декотрі прийняли обставини такими, якими вони є і успішно  адаптуватися до них.
Тому практичним психологом Н.Л.Лисак було проведено просвітницьку бесіду з учителями ліцею, яка була спрямована на створення соціально -психологічних умов для емоційного благополуччя та успішної  діяльності вчителів під час дистанційного навчання учнів.

 

 

Виховання в школярів відповідального ставлення за стан навколишнього середовища, розуміння проблем екології та усвідомлення актуальності проблем власного здоров'я постійно зростає. Тому практичним психологом Н.Л. Лисак та бібліотекарем О. М.Яковин було проведено з учнями 3 класу Підпечерівського ліцею бесіду з мультимедійною презентацією "Природа вчить та виховує ".

 

 

Сучасні діти більшу частину вільного часу проводять в інтернеті, тому практичний психолог Лисак Н.Л. ознайомила учнів 7 класу із моживостями безпечного спілкування в інтернеті, ризиками і небезпеками, та як уникнути можливих неприємностей.

Сьогодні на інформаційно-просвітницькому уроці "Не ведусь:я знаю,як спілкуватись в інтернеті" взяли участь класний керівник Молнар Р.І., практичний психолог Лисак Н.Л. та учні 6 класу Підпечерівського ліцею. Саме на такому уроці ми досліджували можливості інтернету та були сформульовані всі можливі ризики користуючись всесвітньою мережею.

     

22.10.2020

Карантин незавершений і ми всі продовжуємо перебувати в незвичній для себе ситуації та працювати дистанційно, перебуваючи вдома. Така нова форма  викликала в багатьох із нас багато різних запитань, суперечливих відчуттів, незвичних реакцій на дані події. Хтось відчуває спротив і обурення, дехто тривогу і страх, декотрі прийняли обставини і адаптовуються до них. Карантин є значним випробуванням для кожного із нас. І ми пристосувалися, продовжуємо працювати разом за допомогою творчості. Перша техніка, надзвичайно проста, захоплююча і корисна   " Дзеркальний лабіринт ", яка вмикає механізм об'єднання думки і рухів та сприяє творчому самовираженню. Другою є неймовірно фантастична і креативна "Відбитки долонь", яка занурила нас усіх в атмосферу чуда, створивши свій вражаючий казковий сюжет. Розмаїттям чудових  творчих робіт ми створили усім чудовий настрій та зарядили позитивними емоціями.

 

Фотопідсумки неймовірно фантастичних і креативних "ВІДБИТКІВ ДОЛОНЬ", які занурили нас усіх в атмосферу чуда,

створивши свій вражаючий казковий сюжет.

28.04.2020

 

 

Карантин, спричинений пандемією коронавірусу, поставив перед багатьма людьми непросте завдання: захистити свої сім′ї і виконати основні життєві цілі в умовах обмеженого перебування. На дорослих лягла відповідальність за навчання та організацію дозвілля власних дітей. Батьки і діти позбавлені звичного кола спілкування. Також зріс рівень загальної тривожності, розгубленості, роздратування та втоми. Така ситуація вимагає особливих психологічних ресурсів . Тому першочергове завданням психолога – підтримати  життєвий баланс усіх учасників навчально-виховного процесу, забезпечити спокій, внутрішню опору і впевненість у завтрашньому дні.

Для того, щоб урізноманітнити перебування вдома, зміцнити взаємини, знизити рівень напруги та покращити емоційний фон, ми розпочали нашу роботу у новому форматі, яка набула творчого характеру.  Ми творили, фантазували, знімали емоційну напругу та релаксували разом, залишаючись вдома.

Першим завданням для наших учнів були творчі каракулі в арттехніці "Незвичне малювання". Надалі вони ділилися своєю творчістю в арттехніці  "Дерево сили", де кожен малюнок був особливо наділений великими внутрішніми ресурсами авторів. Не менш захопливою була робота з монстриками, які народжувалися з легкого помаху пензлем нашими дітьми. Та найбільш веселою видалась арттехніка  "Писанковий розмай", яка подарувала святковий настрій та надихнула на щось прекрасне, занурила в атмосферу позитивних емоцій та родинного спілкування.

Окрім творчих завдань, учні та їх батьки були ознайомлені з таким важливим питанням, як кібербезпека та культура спілкування в Інтернеті. І завдяки даній інформації батьки усвідомили важливість захисту дитини від негативного впливу всесвітньої мережі та правильність користування цим невичерпним джерелом інформації.

Не залишились без уваги та порад і вчителі, які дбають про належну організацію дистанційного навчання, адже і вони опинилися у непростій ситуації, яка потребує витримки, душевних сил та розуміння.