7:59 PM
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

 

Права та обовязки  здобувачів освіти Підпечерівського ліцею

 

І.Здобувачі освіти мають право на:

·навчання впродовж життя та академічну мобільність;

·індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

·якісні освітні послуги;

·справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

· відзначення успіхів у своїй діяльності;

· свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

· безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

· повагу людської гідності;

· захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

· отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

· користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

· доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

· особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні та управлінні закладом освіти;

· інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

ІІ. Здобувачі освіти зобов’язані:

· виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності),  дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених  стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

· поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу,  дотримуватися етичних норм;

· дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку ліцею;

· повідомляти дирекцію  ліцею  про факти булінгу (цькування) стосовно учнів, педагогічних  працівників,  інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком  яких  вони  були  особисто  або  про  які отримали достовірну інформацію від інших осіб;

· не  запізнюватися  на  уроки, приходити до ліцею  не пізніше  8:25, а  о  8:30  перебувати  в  класі, готовими  до уроку; під час перерв впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно;

· уважно працювати в класах під час уроків та не заважати  іншим,  виконувати 

 завдання, які ставить учитель,  виходити  з  класу  при    нагальній потребі  лише з дозволу учителя;

· вимкнути  мобільні  телефони  на  уроці, якщо  їх  використання  не 

передбачено  освітнім  процесом;

· відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточення, довкілля;

· поводитись обережно під час перерв, щоб  не  зашкодити собі  чи  своєму оточенню;

·не  приносити до ліцею  вибухо-  та  вогненебезпечні  вироби,  шкідливі речовини;

· у  разі пропуску занять через  хворобу  пред'явити класному керівникові  довідку  від  лікаря, а  у  випадку будь-яких інших причин - відповідну письмову  заяву чи  пояснення від батьків;

· не  залишати  територію  ліцею  під  час  уроків  без  дозволу  вчителя  чи  ди-рекції;

· дбайливо  ставитися  до   майна  ліцею  та  до  майна  інших  учасників  освіт-нього  процесу;

· дотримуватися  чистоти і порядку в  приміщеннях  та  на  території  ліцею.

 

ІІІ. ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ПІДПЕЧЕРІВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ

І. Загальні положення.

1.1. Постійно турбуватися про авторитет і честь ліцею, поважати традиції колективу.

1.2. Виконувати правила внутрішнього розпорядку школи.

1.3. Берегти власний час та інших, майно школи, економити матеріали, воду.

1.4. Брати активну участь для покращення умов школи, заходах після уроків, займатися самообслуговуванням.

1.5.  Приділяти особливу увагу питанням особистої та громадської гігієни, у тому числі не смітити, не палити, не зловживати спиртними напоями.

ІІ. Прихід до школи.

2.1. Приходити в школу чистим та охайним, за 10 хв. до початку уроків.

2.2. Біля входу до приміщення ретельно витирати взуття.

2.3. Біля дверей не товпитися, пропускати вперед дорослих та жінок.

2.4. Мати чисте волосся та охайну зачіску, хустинку для носа, гребінець.

2.5. Увійшовши в приміщення, зняти головний убір.

2.6. Рухатися, дотримуючись правої сторони.

2.7. Не приносити з собою сторонні речі,не приводити своїх друзів які не навчаються у школі.

ІІІ. Поведінка.

На уроках:

3.1. Після дзвінка зайняти своє місце у навчальному кабінеті.

3.2. Приготувати все необхідне для уроку.

3.3.  Під час уроку входити до кабінету та виходити з нього, пересідати, задавати питання, доповнювати відповіді товаришів — тільки з дозволу вчителя.

3.4. На уроці не займатися сторонніми справами, на запитання вчителя відповідати аргументовано, послідовно, підкріплювати відповідь прикладами.

3.5. Подавати щоденник для запису зауважень та оцінок, уважно записувати домашнє завдання; після закінчення уроку прибрати учбові приладдя.

На перерві:

3.6. Не смітити і не палити у приміщеннях і на території школи.

3.7. Під час відвідування туалетних кімнат не засмічувати каналізацію сторонніми предметами (ганчірки, папір, вата та інші предмети).

3.8. Після відвідування туалету вимити руки.

3.9. По дзвінку необхідно прибути в класну кімнату згідно розкладу уроків та приготуватися до уроку.

На вулицях:

3.10. Виконувати правила дорожнього руху: рухатися по тротуарах з правого боку, переходити вулицю у визначених місцях на зелене світло світлофора, слідкувати за сигналами повороту транспортних засобів, на зупинках в автобус і тролейбус входити позаду, а в трамвай — попереду.

3.11. Не смітити, не кидати на землю використані квитки, папірці від цукерок та ін..

3.12.  При зустрічному русі — відійти вправо, поступитися дорогою.

3.13. Допомагати переходити вулицю сліпим, інвалідам, людям похилого віку, дітям. Пропонувати свою допомогу тим, у кого важкі речі.

У громадському транспорті:

3.14. Входити в трамвай, автобус, тролейбус після того, як вийдуть пасажири.

3.15. Входити у другі або треті двері, а у перші двері входити у випадку того, якщо супроводжуєте дітей, хворих, пристарілих, інвалідів.

3.16. При виході   не товпитися, не затримувати двері.

3.17. Своєчасно сплачувати за проїзд, пред’являти проїзний документ на вимогу контролера або водія.

3.18. Не займати вільні місця поки не сядуть старші та жінки, поступатися їм своїм місцем.

3.19. Триматися за поручень або спинку сидіння, вибачатися, якщо на когось наткнулися.

3. 20. Не включати радіоприймачі та магнітофони, дотримуватися тиші.

3.21. Своєчасно готуватися до виходу, виходячи в перші або найближчі вільні двері.

У театрі, клубі, будинку культури, на стадіоні:

3.22. Виконувати вказівки керівника культпоходу, не відставати від групи.

3.23. Приходити на вистави, концерти у визначений час у квитку, зайти в приміщення, здати в гардероб верхній одяг, надати допомогу в цьому дівчатам — супутницям.

3.24. В залі сідати на місця, вказані в білетах.

3.25. Проходити до свого місця обличчям до тих, хто сидить на місцях вибачитися за те, що потурбували.

3.26. Сідаючи, не стукати спинками стільців.

3.27. Під час демонстрації вистави не розмовляти, поводити себе активно.

3.28. В антракті виходити із залу не поспішаючи, у буфеті зберігати порядок, не порушувати чергу.

3.29. Нагороджувати артистів оплесками, вручати квіти, супроводжуючи словами вдячності.

3.30. Не приносити до залу і не їсти морозиво, цукерки та іншу їжу.

3.31. На стадіоні поводити себе стримано, не демонструвати свої почуття свистом і викриками.

ІV. Участь у громадському житті школи.

4.1. Виконувати громадську роботу згідно єдиних систематичних заходів та планів.

4.2. Допомагати невстигаючим, виявляти ініціативу, не боятися відповідальності.

4.3. Розвивати в собі виконавчу дисципліну, пунктуальність, уміння, прямоту, чесність.

4.4. Сприймати справедливу критику, визнавати та виправляти помилки.

V. Спілкування з дорослими та один з одним.

5.1. Звертатися до старших на “Ви” та ім’я та по-батькові, вітатися першим, поступатися дорогою і своїм місцем.

5.2. Звертаючись до будь-кого з проханням, вживаючи слова: “Будь ласка”, “Будьте ласкаві”, за допомогу дякувати словами: “Дякую”, “Дякую Вам”.

5.3. Заходячи в кабінет, постукати, привідкрити двері, запитати дозволу: “Дозвольте зайти”.

5.4. Не втручатися в розмову старших.

5.5. Розмовляти просто та ясно, не вживати слів у переносному значенні, нецензурних виразів.

5.6. Бути стриманим у ставленні до інших.

5.7. Звертаючись до товариша, називати його по імені, не вживати прізвиська

 

ІV.Заключні положення

 

· Учасники освітнього процесу  мають знати Правила для учнів  Підпечерівського ліцею Івано-Франківської міської ради . Незнання або нерозуміння норм цих Правил не є виправданням неетичної поведінки. Заклад забезпечує публічний доступ до тексту Правил  через власний офіційний сайт.

 

· Зміни та доповнення до Правил можуть бути внесені будь-яким учасником освітнього процесу за поданням до педагогічної ради школи.

· Зміни та доповнення до Правил вносяться за рішенням педагогічної ради та вводяться в дію наказом директора.

· Правила  затверджені рішенням  класних учнівських і батьківських зборів та педагогічною радою  та введені в дію наказом директора Підпечерівського ліцею

Переглядів: 138 | Додав: nadiia_horeiko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar